crazygirlzbloggen

Alla inlägg under november 2012

Av crazy girlz - 30 november 2012 20:29

Hajjsan svajjsan! Jag ska bli:

  På denna andvändare:

  Hihi! Men jag har också en dålig nyhet:

 

Ser ni där den visar 30 det är idag! Och jag har titat hur jag önskar att det var! Det säger den här personen:

 

Av crazy girlz - 26 november 2012 14:28

Hej! När jag "råkade" klicka in här så såg jag att ANNA är sjuk! Så blev jag miniglad eftersom att jag också är sjuk. Och jag kommer också blogga skit mycket idag! :)

 
 

 

Av crazy girlz - 26 november 2012 09:05

Jag är sjuk...


Ska försöka blogga så mkt som möjligt nu...


Kanske göra dag-grejen...


Hejdå...


 

Av crazy girlz - 13 november 2012 19:29

____━*━____━━____━__*___━_*__­­­­­­­­­­­­­­__┓¬¬¬━╭━━━━╮

___*_━━____━━____━━*____━━____­­­­­­­­­­­­­­┗┓¬¬¬|::::::^━━--­^

____━━____━*━____━━____━━*____­­­­­­­­­­­­­­━┗¬¬¬|:::::|。◕‿‿◕­。­|

____*━___━━_*___━━____*━━____*­­­­­­­­­­­­­­━━¬¬¬╰O-O----O-O                  Kolla vad jag gjorde! 


 

Av crazy girlz - 4 november 2012 09:40

1. MAMMA!

2. PAPPA!

3. EMBLA! (MY BFF)

4. MOLLE! (MIN KANIN)

5. HILDA! (MIN SYRRA)

6. MARTIN! (MIN BRORSA)
7. ARVIN! (OXÅ MIN BRORSA)

8. MOMMO! (HON HETER INTE MOMMO MEN JAG KALLAR HENNE DET, DET ÄR MIN MORMOR.)

9. VIKTOR! (ÄNNU EN BRORSA)
10. FAMMO! (SAMMA SOM PÅ NR 8 FAST HON ÄR FARMOR.)
 

Av crazy girlz - 4 november 2012 09:31

Jag gråter varje gång jag hör den här. Jag önskar att jag kunde krama henne just nu. MAMMA DU ÄR BÄST! Jag är hos pappa så jag kan inte träffa min underbara mamma!

MAMMA DU ÄR BAST! MAMMA DU VÄRLDENS VACKRASTE, BÄSTA PERSON, MAMMA DU ÄR BÄST!




 

PS. JAG ÄR EN RIKTIG MAMMAGRIS!

Av crazy girlz - 1 november 2012 08:42

Jag glömde igår- 2 idag!


Dag 3: Det sämsta med msp

Att dem gör nytt hela tiden

Allting som man GÄRNA gör men är vip

Hackers

mm.


Dag 4: Det bästa med msp

VÄNNERNA!

Furomen!

mm.



Har ni märkt att jag nt skriver så mkt i mina inlägg?

 

Presentation


Välkommen till 4 crazy tjejers blogg! Hope U like it ♥

Omröstning

Vars redigerar ni bilder?
 Piant
 Photoshop
 Pixlr.com
 Nån annan
 Jag rediegerar inte bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sköt om igelkotten crazy kott ♥

Sköt om räven Engelbert ♥

Sköt om apan Bananen ♥

Översättning?

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck!

Coca-Cola
Halloween Ghost
Tiny Christmas Tree

© COPYRIGHT ©

Vi har Copyright på ALLA våra inlägg, Bilder osv. 

Om ni vill kopiera måste ni fråga först! Uppfattat? Klart slut.

Regler!

 1. Alla dumma kommentarer/frågor tas bort.

2. För att vi ska slippa att ta bort alla dumma kommentarer/frågor måste ni ju vara snälla.

3. Bara msp relaterade frågor eller IRL, beror på vilka IRL frågor det är.

4. Ni måste förklara EXAKT vad som ni behöver hjälp med.

5. Ha tålamod, vi kan inte besvara frågor direkt!

 

De här reglerna är för att vi ska kunna ha ett säkert internet-liv utan nätmobbning!

Ha kul o surfa säkert!   <smiley som är skyddad mot dumma människor!

 

 

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Skapa flashcards