crazygirlzbloggen

Alla inlägg under januari 2013

Av crazy girlz - 29 januari 2013 18:17

Please?

 

(Klicka för att den ska bli större)

Stryk K-girl shorts, för dem behöver jag inte.

+ Du kommer med i bloggen om du ger!


 

Av crazy girlz - 28 januari 2013 19:31

   

Det nya= det där uppe!

Såna där presenter får man sc och fame i och det finns i "startgrejen", bland chatrummen, vid spelen o.s.v


 

msp
Av crazy girlz - 21 januari 2013 20:33

Mm, nu har jag avslöjat det


 


 



Av crazy girlz - 21 januari 2013 19:34

Rösta på min Manga Madness- film!!!!

Sidan 4 längst upp!!!!
Den är skapad av: Annasåsen!!!!



 

Av crazy girlz - 19 januari 2013 20:59

Jag har bytt muspekare, hoppas du gillar den mer...


 

Av crazy girlz - 19 januari 2013 17:54

Super söta fina lilla underbara Anna BYT COCA-COLAFLASKAN!!!!!!!!!!!! JAG HATAR COCA-COLA! BYT TILL TYP EN REGNBÅGE!

 

Av crazy girlz - 19 januari 2013 17:43

Det var ju lixom så himla längesen man blöggade lite här.  Men iallafall, jag hade tänkt visa det nya temat och skicka en bild på mig med de kläderna men nähe! Kolla vad som kom fram!:

 

JAG BLEV FÖRBANNAD NÄR JAG SÅG DETTA! Jag skulle skapa en andvändare till min kompis på skype. Och då skrev jag det där då och BAM! JAG ÄR AVSTÄNGD! WÄÄÄÄÄÄÄ!    

Okej, något lite roligare, min kompis Safiya som går i min klass skrev världens finaste sak till mig:

 

Love her♥

Okej, adjö!

 

Av crazy girlz - 17 januari 2013 19:22

Jag har en önskelista som vill tömmas:


 

Come on...



 

msp

Presentation


Välkommen till 4 crazy tjejers blogg! Hope U like it ♥

Omröstning

Vars redigerar ni bilder?
 Piant
 Photoshop
 Pixlr.com
 Nån annan
 Jag rediegerar inte bilder.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sköt om igelkotten crazy kott ♥

Sköt om räven Engelbert ♥

Sköt om apan Bananen ♥

Översättning?

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck!

Coca-Cola
Halloween Ghost
Tiny Christmas Tree

© COPYRIGHT ©

Vi har Copyright på ALLA våra inlägg, Bilder osv. 

Om ni vill kopiera måste ni fråga först! Uppfattat? Klart slut.

Regler!

 1. Alla dumma kommentarer/frågor tas bort.

2. För att vi ska slippa att ta bort alla dumma kommentarer/frågor måste ni ju vara snälla.

3. Bara msp relaterade frågor eller IRL, beror på vilka IRL frågor det är.

4. Ni måste förklara EXAKT vad som ni behöver hjälp med.

5. Ha tålamod, vi kan inte besvara frågor direkt!

 

De här reglerna är för att vi ska kunna ha ett säkert internet-liv utan nätmobbning!

Ha kul o surfa säkert!   <smiley som är skyddad mot dumma människor!

 

 

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Skapa flashcards