crazygirlzbloggen

Alla inlägg under februari 2013

Av crazy girlz - 25 februari 2013 17:58

VILL NT HA MIN HUDFÄRG! DEN E FUUL -.-
MAN SER JU UT SOM EN KINES! (TA NT ILLA UPP OM DUE EN -.-)
 

Har letat i fem år typ! Hittar inte denna hudfärg!:
 

Ser ni, mycket finare! -.-
Helpy, helpy

Som tur är så går jag på samma skola som gumsi2012 och black an pink02 så xD jag kan fråga de om de kn helpy, helpy mig.
:)



/HannyPanny (srry orkar nt sätta dit skylten.) PS. MATEN KALLAR!

Av crazy girlz - 19 februari 2013 20:44

Hade tänkt börja med dagens moviestar:



 



Schysst tjej!



 

Av crazy girlz - 19 februari 2013 16:14

 

Jag ser iallafall 5.


OBS! Du ska inte tro på sånt här!!!


 

Av crazy girlz - 16 februari 2013 09:07

 

Håll med om att skorna var RIKTIGT söta!


 

Av crazy girlz - 3 februari 2013 16:40

 

Dålig bild, eftersom den var tagen på dagen.


 

Av crazy girlz - 2 februari 2013 18:07

Okej hörni! 
Ni som har msp borde vara uppmärksamma nu:

 

Gjorde den för 5 minuter sedan och den har redan 8 loves! Egentligen 10, det blir mer för varje sekund typ.

 

Av crazy girlz - 2 februari 2013 10:25

Hej, hej!

Tråkiga nyheter här.

 

Stackars Annasåsen.      

Men kolla här vad jag gjorde då!     

 

:)

 

Av crazy girlz - 1 februari 2013 17:36

Helt plötsligt en dag när jag loggade in på min nya gubbe TheFalck så var jag vip!:

 

Skoja bara, det här var varför det stog VIP:

 

Hehe! Hej då!

 

Presentation


Välkommen till 4 crazy tjejers blogg! Hope U like it ♥

Omröstning

Vars redigerar ni bilder?
 Piant
 Photoshop
 Pixlr.com
 Nån annan
 Jag rediegerar inte bilder.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sköt om igelkotten crazy kott ♥

Sköt om räven Engelbert ♥

Sköt om apan Bananen ♥

Översättning?

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck!

Coca-Cola
Halloween Ghost
Tiny Christmas Tree

© COPYRIGHT ©

Vi har Copyright på ALLA våra inlägg, Bilder osv. 

Om ni vill kopiera måste ni fråga först! Uppfattat? Klart slut.

Regler!

 1. Alla dumma kommentarer/frågor tas bort.

2. För att vi ska slippa att ta bort alla dumma kommentarer/frågor måste ni ju vara snälla.

3. Bara msp relaterade frågor eller IRL, beror på vilka IRL frågor det är.

4. Ni måste förklara EXAKT vad som ni behöver hjälp med.

5. Ha tålamod, vi kan inte besvara frågor direkt!

 

De här reglerna är för att vi ska kunna ha ett säkert internet-liv utan nätmobbning!

Ha kul o surfa säkert!   <smiley som är skyddad mot dumma människor!

 

 

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards