crazygirlzbloggen

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

BLOGGPAUS.

Av crazy girlz - 15 april 2013 19:49

Omg, jag gjorde en punkt i rubriken!!!


Men iallafall, jag tror att jag behöver en bloggpaus under obestämd tid.

För NU ska jag fokusera på att göra GP när jag spelar datorn.


Saker jag ska göra NU:

  • Läsa lite i Twilight :)
  • KANSKE göra liiiite i GP, om jag har tid.
  • Nää, nu kommer jag inte på något mer (Hehe, piiiniigt!)

//JAG OXÅ KALLAT ANNA.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazy girlz - 1 juni 2013 09:40

LVL 11! Mohahaha! SNART KMR JAG DIT! :)   Yayyyy! <333 Bajj bajjs Mustache♥   Fyller år på söndag! 2 juni imörgön! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3     ...

Av crazy girlz - 9 maj 2013 15:34

Har gjort en header år elsa den snygga på msp! Kan visa headern sen. Men jag har en ny namnskylt nu!   Herrå!     ...

Av crazy girlz - 7 maj 2013 18:42

Hej, hej! Idag hade jag tänkt visa er mina "nya" (en vecka gamla (typ då)) skor.  Det är ett par mintgröna converse. Jag var på stan för typ en vecka sen och skulle in på adidas och köpa mina nya skor så såg jag Anna kommandes ut från Ballettakad...

Av crazy girlz - 19 april 2013 21:35


Så nu bloggar jag :))))) < Smiley med dubbelhakor. Okej, men iallafall så är det en grajj som jag ska säga till Hanna: FÅR JAG GÖRA EN NY HEADER MED OSS TVÅ PÅ MSP EFTERSOM ATT LIV O FRIDA INTE BLOGGAR NÅN MER?            <-- Ny h...

Av crazy girlz - 19 april 2013 17:41


Bloggpaus... bloggpaus... BLOGGPAUS? BLOGGPAUS! BLOGGPAUS?! VAH ÄRREH DU SNACKAR OM ANNA!!!!!!!!!! HUR SKA JAG KLARA AV BLOGGEN SJÄLV!? DESSUTOM, SENASTE TIDEN HAR JAG BLOGGAT LITE MER PÅ www.msplittlecookie.bloggplatsen.se Så jag kmr aldrig ...

Presentation


Välkommen till 4 crazy tjejers blogg! Hope U like it ♥

Omröstning

Vars redigerar ni bilder?
 Piant
 Photoshop
 Pixlr.com
 Nån annan
 Jag rediegerar inte bilder.

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sköt om igelkotten crazy kott ♥

Sköt om räven Engelbert ♥

Sköt om apan Bananen ♥

Översättning?

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck!

Coca-Cola
Halloween Ghost
Tiny Christmas Tree

© COPYRIGHT ©

Vi har Copyright på ALLA våra inlägg, Bilder osv. 

Om ni vill kopiera måste ni fråga först! Uppfattat? Klart slut.

Regler!

 1. Alla dumma kommentarer/frågor tas bort.

2. För att vi ska slippa att ta bort alla dumma kommentarer/frågor måste ni ju vara snälla.

3. Bara msp relaterade frågor eller IRL, beror på vilka IRL frågor det är.

4. Ni måste förklara EXAKT vad som ni behöver hjälp med.

5. Ha tålamod, vi kan inte besvara frågor direkt!

 

De här reglerna är för att vi ska kunna ha ett säkert internet-liv utan nätmobbning!

Ha kul o surfa säkert!   <smiley som är skyddad mot dumma människor!

 

 

Starbucks Strawberries & Crème Frappuccino

Skapa flashcards